Stilads fjernes snart

Beboerrepræsentationen har lige fået besked fra Malerfirmaet der står for maling af vores vinduer at stiladset er “afmeldt stilads på den sidste del af gården, da vi er færdige dd (4. juni 2012).” – det betyder at resten af stiladsen vil blive taget ned i den kommende tid.

For egen regning kan jeg (Rikke der bor på Halmtorvet, 4. tv) notere mig at det med at stiladsen skulle være aflåst, så uvedkommende ikke kunne komme op på det ikke holdt 100%.

Midt i pinsesolens stråler havde jeg besøg af en svensker i en rød skjorte, der kravlede rundt udenfor mine vinduer i 4. sals højde. Jeg så ham også svinge sig en tur op på taget. Da jeg påkaldte ham og spurgte om han boede i ejendommen og om hvad han egentlig lavede på stiladset, var det eneste svar jeg fik, at han ville sole sig.

Men jeg regner med at alt endte lykkeligt – og nu kan vi så glæde os til at få fjernet den sidste del af stiladset – og se ud gennem vores nymalede vinduer.

 

 

Om beboerrepraesentation

Carltonkarreenbeboer er en blog for - og om beboerne i Carltonkarreen på Halmtorvet, på Vesterbro i København
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

